Söndag....

Även fast man är ledig imorgon så känns det att det är söndag. Hemska dag!! Dåliga vibbar ger den och det blir aldrig att man gör något.. Eller så städar man. Vilket är precis vad jag måste göra idag annars slänger väl mamma ut mig ur huset. Sen ska jag övningsköra och vi får se hur det går, med tanke på att jag inte har kört på en månad nu. Tänk om jag har glömt bort allt!!!!

Och jag kom just på att jag har lånat en film av Vicke i sisådär ett år så jag kanske ska ta och kolla på den.. hehehe. Paycheck.. jag har för mig att den är ganska bra. För exakt ett år och 3 månader minus sex dagar sen lånade jag den. Haha.. jag är ingen god lånare.


Kommentarer
Postat av: Felicia

"söta tår", haha minns du den? :P

2008-08-10 @ 17:40:25
Postat av: Felicia

"söta tår", haha minns du den? :P

2008-08-10 @ 17:40:52
Postat av: Camilla

nej :(

Postat av: felicia

en kommentar i din blogg för länge sen, fast det inte ens va dina tår :P

2008-08-10 @ 19:32:22
Postat av: Camilla

haha juste! Badkaret.. haha

2008-08-10 @ 19:36:44
URL: http://camillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback