Torsdag

Atjena. Idag har jag bara jobbat.. Var faktiskt en rätt rolig dag. Söta ungar förgyller dagen. Mamma har ju varit sjuk nu i några dagar och nu känner jag hur min hals börjar göra ont också. Fan va tråkigt!

Känner mig lite förvirrad och upprörd pga vissa saker just nu, men jag tror nog att jag gör bäst i att ignorera det. Iallafall känns det rätt onödigt att ta upp det. Men jag blir så jävla upprörd. Riktigt jävla upprörd alltså. Sådär så att varje gång jag tänker på det så får jag typ ont i magen. Stört jävla cpupprörd. Hehe.. Ja ni fattar nog nu

Imorgon är det torsdag. Tänkte försöka knåpa ihop ett litet cv men det kommer nog inte gå så bra.. Annars kanske jag dammsuger så blir mamma glad. Hon är ju trots allt sjuk och om det är den enda lyckan hon kan få så är det väl inte mer än rätt av mig att görat. På kvällen ska vi nog ut.. ? Jag tror det iaf. Club Flamman.. Flamingo. Aa jag känner mig inte så insatt. Men det blir nog kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback