A walk to remember

Igår åkte jag och Felicia till Sthlm för att spendera lite pengar.. Jag skulle leta efter nått festligt att ha på lördag, men hittade bara massa vardagskläder som jeans, t-shirtar, shorts osv.. Köpte tre par örhängen också och ett armband. Armbandet gillade jag skaaarpt. Men min lön typ bara försvann så nu är jag fattig igen. Känns great!

Idag satte jag klockan för att inte sova bort hela dagen. Sen har jag sett på A walk to remember. Den bästa filmen genom tiderna. Om du är tjej och inte har sett den så måste du göra det. Den är sjukt bra..

Ni ska få min bästafilmergenomtiderna-lista:
1. A walk to remember
2. Dagboken
3. An american crime

Och serie-lista:
1. OC
2. One tree hill
3. Heroes

Kommentarer
Postat av: felicia

den är så bra!!!!!

2008-08-29 @ 19:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback