Guitarplayer

Idag åkte jag ner och mötte Sara på stan. Vi gick till banken och vi gick till musikaffären. På banken fixade jag med min lön och på musikaffär'n köpte Sara en gitarr. När vi skulle ut därifrån så började det såklart ösregna, perfekt för den nya gitarren. Men min mamma var lägligt nog på stan så hon skjutsade oss hem till S. Där fikade vi, och spelade gitarr, och pratade och sen åt vi mackor och pratade lite mer och så spelade vi kort med morfar. Han blir så glad då. Hjärter är hans favorit.

Senare åkte vi ner på stan och mötte Felicia som var så söt just idag. Faktiskt. Det var hon. Vi hyrde en film som för en gångsskull var bra, köpte käk och åkte hem. Köpte en massa annat också, som hör till att hyra film ni vet. Trade hette filmen, och var som sagt braa. Handlade om trafficing ni vet.. men det slår inte den bästa filmen genom tiderna inom det området: Traffic.

Mysig dag... hehehie. Blir ju alltid så när man spenderar den med de man tycker om mest :)


Kommentarer
Postat av: Bimbon ;P

Älskar dig din sötsak<3

2008-08-17 @ 15:40:16
Postat av: B2

Ja men right back at you!!!! <3

2008-08-18 @ 15:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback