Gokväll!

Idag tog jag tag i denna sak att sitta hemma varje dag utan att ha något att göra. Jag drog med mamma till Moraberg och kikade lite.. Hittade en tröja på Intersport-rean. Sen gick vi in på Jula och fan va stort. Fy jag mådde dåligt såfort jag kom innanför dörren, så mkt saker! Hatar mycket saker. Speciellt när man är med mamma.. Hon ska se på ALLT.  Men vi kom faktiskt därirån tro det eller ej.. Och snart ska vi käka tacotrallrik vilket jag har längtat efter nu i snart fem veckor, sen vi var på Gotland. Va fort tiden har gått :S

Jag kom på att vi hade en mixer som vi aldrig använt. Jag älskar sånna! Så ikväll, i brist på annat, så tänker jag mixa lite saker. hihihi, jag har redan funderat ut några ingredienser. Banan! Kanske slutar med att det blir någon skum sorts milkshake.. Sen ska jag se på Project runway och trycka i mig vad det nu blev av mitt mixande. Om det går dvs.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback