.

Alltså jag orkar verkligen inte hörrni.. Varför ska alla vara så jävla jobbiga och komplicerade? Störda och så. Det motsatta könet TÄNKER fan mer och gör saker mer komplicerade än vi tjejer. Seriöst.. Sluta tänk. Sluta ta allt så jävla allvarligt. Jorden går inte under. Bara SLUTA TÄNK och sluta TRO så jävligt. Eller nått..

Ne jag orkar verkligen inte.. Och liksom. Varför kan det inte bara vara så att man kan klara sig utan en kille? Killar = problem. Sånt borde man ju hålla sig borta ifrån men nej.. Det går inte. Som ett jävla beroende. Typ som att bli drogfri men sen kommer suget.. Ok cpbeskrivning men. Förr eller senare behöver man den där skiten (killar). Inte så att man kan leva utan dem föralltid. Även om det skulle vara förbannat skönt. Omöjligt.

Sen att en person helt plötsligt inte är samma person.. Och man bah.. va? Vart tog du vägen liksom. MIN SNÄLLA ROLIGA VÄN SOM JAG TYCKTE OM. Bah POFF. Bortaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback