You're only the best I've ever had

Det är söndag.. Veckan som kommer innehåller ovanligt mycket läxor och prov. Vädret är sådär alltså... Men jag känner mig ändå rätt glad. Finns så mycket att se fram emot så man lever liksom på det. Nästa helg fyller Elin år = middag och sedan utgång. Ska dock inte dricka.. Veckan efter det är det ju fan vår studentskiva! Tre dagar senare fyller jag år. Sedan är det dags för mösspåtagningen, efter det Ragnhilds studentskiva. Dagen innan Ragnhilds skiva fyller Sara 18 vilket är lika med utgång på helgen och hennes och Alex fast senare någon helg! En vecka senare blir det förmodligen Igelstas studentskiva i Sthlm. Då är det den 14e maj och lite drygt en HALV månad kvar till studenten. Sjukt.. Jag måste hitta en studentklänning!!!!

Igår tog jag cykeln och mötte Sara i Weda. Cyklade hem till Sophie där Johanna & Sophie var. De hade inhandlat lite kex, ost, vindruvor, cider, chokladmousse m.m.. Alex kom också och vi satte oss och bara myste vid bordet med tända ljus och hög musik. Sådana kvällar är guld! Någon gång runt halv 11 knackade det på dörren och Emil, Martin, Mårten, Oskar och Filippa steg in genom dörren.. Jahapp. Lite oväntat sådär men trevligt. Vid halv ett cyklade jag och Johanna mot Rosenlund med varsin tjej bak på pakethållaren.

 Denna dag kommer bli en plugg- och städdag. Och ikväll kommer One tree hill! Men usch nu fick jag ont i magen när jag kom på att vi har nationellt muntligt prov i svenska på onsdag och jag har inte ens börjat skriva något. Ett stort problem när det gäller det är att jag inte fattar vad man ska göra. Frågan är vad jag ska ta mig till!
image1509image1510image1514
image1511
image1512
image1513


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mer av dessa kvällar säger jag!! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback