Tomtaten

Hehehehe. Jag är en sådan optimist! Jag behöver nog inte smörja mig, tänker jag, och lägger mig i trädgården och solar. Fastän jag vet att jag måste smörja min kropp för att inte bli röd. Fastän jag vet innerst inne att detta komer sluta illa.  Men är man optimist så är man! Så nu får jag väl vara tomato ett tag då. Fast det är mest på benen, så det är ingen mer än jag som lider av det. Väntar bara på att det ska börja svida, det kommer väl ikväll när det är dags att sova.

Från halv nio och frammåt hade vi idag nationellt prov i svenska. Jag hatar att skriva uppsatser.  Jag får alltid hjärnsläpp och sedan blir innehållet en massa skitsnack. Det har dock gått bra hittills men jag tror det är slut på det roliga nu, haha. Det tråkiga är att detta typ kommer avgöra mitt betyg i svenska.

Efter uppsatsen var vi en sväng på stan sen åkte vi hem och jag la in Dave Pelzers bok Pojken som kallades det på min Ipod. Alltså den boken är bra och hemsk men gud vad fel det blev när man lyssnade på en hemska mansrösten som läste upp den. Boken tappade totalt stinget.

Och hör och häpna, jag la undan en potentioell studentklänning idag. Den är fin. Men lite för stor. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback