Onsdag 9 april

JAG HADE INGA HÅL :D Otroligt skön som-en-sten-som-lyfts-från-mitt-hjärta-känsla. Jag ska bli bättre på allt med tandborstning och så, så jag slipper oroa mig lika mycket nästa gång. Jag var SÅ säker på att jag hade hål.

Idag skulle vi ju ha nationellt munltigt prov i Svenska C. Jag skrev mitt grejs igår, jag förberedde mig, jag oroade mig. Så blev det så att jag inte ens fick göra det idag! Alla hann inte göra, så resten får göra på måndag. Bra på ett sätt, så kan jag förbereda mig lite mer kanske, men dåligt på så sätt att det skulle ju varit skönt att ha det gjort.. Men men.

Sen hade vi en lång och jobbig håltimme. Vi satte oss vid ett bord. Satt där ett tag innan det inte gick att sitta där längre på grund av ljudnivån. Jag hade lust att skrika åt alla när de började dansa någon syrian-dans. Jag hade lust att skrika att de är i skolan och inte på fest. Jag kände hopplösheten dunka i mitt huvud i takt till huvudvärken.. haha nej fy. Ibland hatar jag min skola så otroligt mycket. När man har ont i huvudet och tre timmars håltimme och ingenstans att sitta för skolan är full av högljuda människor som inte vet skillnaden på att prata eller skrika. Förundrar mig verkligen över sådana människor ibland. Tre personer kan låta som 15 eller fler. Sjukt ju.

Vi hade italienska-läxförhör som såvitt jag vet gick bra. Sen hade vi Cambridge och fick tillbaka listening-proven. Gick inte åt skogen som jag trodde. Efter det hämtade mamma upp mig.. Tandläkarn. Hem.. La mig och vilade en stund för att få bort huvudvärken men icke.. Nu borde jag plugga men vem orkar. Hehehehe. Skönt att allt snart är över.

Imorgon lämnar mamma landet och jag känner mig extra mammig och kommer sakna henne. Mest för att det inte blir någon riktig ordning på maten när mamma inte är hemma. Kan gissa på att det blir: tors: panpizza, fre: pizza, lör: hamburgare, sön: nått äckligt typ bruna bönor och fläsk. Haha, dvs mat från frysen, fettoköpmat och sen äcklig mat som pappa tycker om. Men får hoppas att det inte blir så iallafall.. :P Men det är min gissning.

Jag fyller år om 10 dagar minsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback