Mösspåtagning

Dagen började med att jag och Felicia åkte förtidigt till skolan för andra gången den här veckan. Så vi fick vänta ett tag tills alla treor skulle samlas i aulan. Där sjöng vi nationalsången och studentsången några ggr för att lära oss. Jag kommer inte ihåg mer än första raden på studensången, men..

Sen fick alla klasser fem uppfiter + tre pussel som man skulle klara på ca två timmar. Och så var det lunch och klockan 12 samlades alla utanför stora ingången och sjöng först nationalsången, sedan studentsången och sedan satte vi på oss mössorna. Typiskt nog lyckades Julius sparka på min mössa så den har en brun fläck uppepå nu :)  :) :) :) Tack för det säger jag bara...

Sen åkte  vi med fem killar i vår klass ner på stan och det var en rolig åktur det! Det var lite trångt må jag säga.. Och så hade vi takluckan öppen, så mitt i allt börjar alla Felicias psykologipapper blåsa runt i bilen och ut genom den. Haha, det var roligt.

Sen gick vi iaf på stan en stund. Jag får ont i huvet av att min mössa sitter åt, så jag har haft ont i huvet sen jag satte på mig den. Det är ju inte så roligt kanske.. Hoppas det går över tills ikväll bara. Vilket påminner mig om att jag borde ta och städa mitt rum nu, eftersom Sara m. familj ska komma. Sen efter maten ska jag till Elin precis som 15 andra också ska. Det blir förkrök och sedan TK!


image1572
image1575
image1576
image1577
image1578
image1579
image1580
image1581
image1582

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback