Middag hos Elin

Tjaaaa. Igår övningskörde jag, kände mig otroligt stolt när jag körde från Ing1 till Ronna. Det är så mkt roligare än att åka runt där på övergivna vägar som man sett nu ungefär 50 ggr! Sen vare lite brådis, för klockan sju skulle vi va hos Elin. Där vare trevligt, vi åt trerätters och myste, prata, skratta jag, Elin, Johanna, Felicia och Frida. Men som Frida sa ''Inget kalas utan kras'' och hon hade så rätt.. Jag tänker inte gå in mer på det men det var iaf mitt fel :(

När vi ätit efterätten kom Micke så öppnade hon lite presenter av honom.. Sen satte vi på något Melodifestivalen-spel och roade oss med det en stund. Efter det var klockan rätt mycket men vi satte igång med Pictionary. Det spelet är SÅ kul men ett tips är ju att inte spela det med sin partner. Man blir SÅ frustrerad när folk inte fattar vad man ritar, det leder lätt till bråk! Haha. När Johanna och Felicia gått hem utklassade Elin och Micke mig och Frida :( Jag som trodde jag hade en liten konstnär inom mig (haha, Johanna ;P)

När vi hade spelat i timmar förflyttade vi oss till Elins säng. Planer om ikväll smiddes och efter ett tag gick jag och Frida hemmåt. Idag har jag övningskört. Behövde inte åka till tråkiga Ing1 utan åkte hemifrån till Östertälje, vidare till Nykvart, Sundsvik, Enhörna.. :D Var ute och körde i en evighet kändes det som, när jag kom hem hade jag nästintill huvudvärk av all koncetration, hehe.

Ikväll ska vi på bio! Jag, Johanna, Felicia, Frida, Elin, Micke, Erik, Viktor, Martin, Alex, Anders och Pontus. Tror det var alla.. Blir upphämtad runt 20.00 så åker vi ut till Heron. Nice nice, vi ska se 21. Hoppas den är braaa.

Längtar efter vår skiva!! 4 dagar kvar! Och jag fyller år om en vecka. YES!
image1522
image1523
image1524
image1525






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback