Fredag

Gå till skolan, ha två lektioner, sluta 10.45, ha möte med Ann och gå sedan hem och sov. Det var mina planer denna dag.. Blev inte riktigt så :P

Vi hade engelska och sen Internationella relationer, dvs prov. Gick hyfsat tror jag :) Skönt. Sen hade vi möte med Ann. Blev lika irriterad på henne som vanligt.. Orkar inte gå in mer på det men usch och fy.

Efter det skulle vi väll egentligen åkt hem men var tvungna att stanna kvar i skolan och göra en svenskaläxa som skulle varit inne för ett tag sedan.. mitt i alltihopa börjar vi tänka på studentskivan och vilka som ska bjudas så började pyssla med det, haha. När vi var klara med läx-saken orkade vi inte åka hem så vi satt, hör och häpna, kvar i skolan... och garvade åt tråkiga saker.

Sen åkte vi hem till mig och lämnade böcker + jackor, åkte ner på stan och kikade på skor. Åkte tillbaka.. Satt utanför huset i solen och väntade på Felicias mamma. Tog lite bilder i solen :D

Sen åkte F och jag satte mig på altan med mamma. Gud så glad man är att man bor i Villa och inte i lägenhet när det är sånt här väder. Älskar vår altan! Så kom pappa hem och vi åkte och övningskörde. Går bara bättre o bättre för varje gång, de nice! Snart är jag ute på vägarna :D

Åkte till Moraberg sen och köpte en extern hårddisk... Passade också på att gå in på Elgiganten och fråga varför min kamera tar mörka bilder inomhus när man itne har någon blixt. Fick sagt åt mig att jag skulle kolla på några val man kunde göra och det funkade! Dock blev det lite suddiga bilder.. Men bättre iaf :) Sen det där med video-formatet kunde man typ göra om.. trodde han. Hoppas det.

Åkte hem och åt fredagsmiddag med familj - syster som hade flytt huset. Sen såg vi på Postkodsmiljonären, Så ska det låta och Talang 2008. Har myst ner mig under min filt nu, ska nog se några Heoresavsnitt :)
image1494
image1499
image1498
image1503
image1497


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback