Dagens lycka + en tråkiga lista

Dagens lycka: att vara sugen på Sandwich och sedan hitta en i frysen. :D

vem ringde dig senast? Elin!
Vem kysste dej senast? M.V.E.L.
Vem kramde dej senast? Mamma
Vad har du för bh på dig just nu? En svart.. typ
vad har du för trosor på dej just nu? blåa hottiespanties
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? ''Mjo. Är i skolan. Sj? :)'' från TA
vad brukar folk få för intryck av dig? Fan vet jag
har du någon gång klätt dig horigt? Varje dag varje daaaag
har folk kallat dig slampa? Haha folk.... Om folk = Felicia, så JA
har du kallat någon för slampa? Si si si
har du slagit någon riktig hårt? Jag vet inte riktigt, men det skulle jag gärna göra
använder du parfym? Ja
vilka slags killar faller du för? Datanördar med big glasses
vad kollar du på först hos en kille? om de har big glasses eller inte
vill du ut och festa nu? Nej tack
vad är klockan? 21.55
vilken färg har din mobil? Den är svart
vad ska du göra nu? Dricka min ramlösa
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? Nej det tror jag väl inte
känner du att du orkar en fråga till? Kanske
vad tänker du när du vaknar? Men det är väl förfan olika
kan du gå utan smink? Gå vart??!?!?!!

Kommentarer
Postat av: hagamannen

haha sandwich!

2008-04-08 @ 22:55:38
Postat av: Anonym

du slog mig riktigt hårt idag på tutten :(

2008-04-09 @ 20:37:05
Postat av: Camilla

Hagamannen: Vad är det som är så kul med sandwich? :P

''Anonym'': Siktade ju på axeln, förlåt :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback