5 april

Hohoooo. Nu äre såhär va att jag tror mer och mer att jag börjar få problem när det gäller att köpa skor. Jag köper skor oftare än kläder och det är inte likt mig. Det svider i plånboken och mina sommarbesparingar försvinner språrlöst.. Snart är det nada kvar så står jag där i sommar med alla mina skor och kan inte åka någonstans. Jag, mamma och Linda åkt till skopunkten vid Coop idag då alltså. Jag var på jakt efter ett par skor som Elin har och jag hittade dem! Tror jag iallafall, jag har så dåligt minne så jag kommer inte ihåg rikigt hur de såg ut. Sen hittade jag ett andra par också, bruna... Ska lägga upp en bild sedan så Sara får se, för jag var så dålig på att förklara ^^,

Efter le Skopunkt köpte vi lite fikabröd och åkte hem och fikade med mormor och morfar. Efter det underhöll vi morfar som var så raslös med Hjärter, haha. Det kortspelet är det enda han tjatar om. Helt galen i det.

Jag fyller år om två veckor!
image1508


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback