Någonsin hört om en blondinrasist?

Hahaha. Nu ska ni få ta del av det roligaste och dummaste jag någonsin hört. Tror nog inte jag har hört en människa resonera mer blåst än denna kille som faktiskt ändå är 22 år.

Det är Felicia som för en konversation med honom:

---

F säger:

asså, skulle vi inte prata mer för att vi har olika åsikter om blondiner?

Per säger:

skitsamma

Per säger:

ja blir bara förbannad när ja snackar om det

F säger:

när du pratar om vad, blondiner eller?

Per säger:

och du blir inge roligare i mina ögon, för ja fattar inte att du tycker olika

Per säger:

du är ju inte ens blond

Per säger:

ja precis

Per säger:

de verkar som ja stör mig på det

Per säger:

men skitsamma kan vi släppa det

F säger:

nej, men min bästa kompis är blond, t ex.

Per säger:

ja blir ju bara förbannad på dig av ngn anledning

Per säger:

jaha?

F säger:

fattar inte hur man kan döma en person efter varken hårfärg eller utseende.

Per säger:

försvarar du henne eller?

F säger:

jag gillar inte när personer är hur jävla ytliga som helst.

Per säger:

nehe?

F säger:

om jag försvarar henne? ja, klart jag gör. för JAG tycker inte att det är så som du säger.

F säger:

jag tycker bara att det är idiotiskt att säga något sånt.

Per säger:

men va fan ? ja är inte ytlig de är därför ja aldrig skulle gå fram till en blond tjej

F säger:

jo, för du sa att det var för hur dom skulle se ut på morgonen, utan smink.

Per säger:

ja men jag har ju rätt

Per säger:

de är ju sant

F säger:

är du inte ytlig då eller?

Per säger:

ja jämför dig eller en latina eller liknande med en hel blon tjej så känns blonda tjejen så jävla tråkig

Per säger:

och lättläst och tom

Per säger:

man vet hur människan ser ut på morgonen

Per säger:

och de känns så jävla äckligt att man kan veta det

Per säger:

ointressant då

Per säger:

ja summerar allting med de ordet

F säger:

att blondiner är äckliga?

Per säger:

ointressant

Per säger:

ja precis

F säger:

fattar inte hur en person kan vara äcklig bara för att man vet hur en person ser ut utan smink.

Per säger:

äcklig kanske är fel ord då

Per säger:

men känns så jävla tråkigt

Per säger:

en tom vägg bara

F säger:

jaha, vad är det som gör brunetter fina då? att dom har mörka ögonfransar eller?

Per säger:

ne men att dom har drag

F säger:

drag? okej, beror inte det mer på generna än på hårfärgen?

Per säger:

kanske

Per säger:

men skitsamma

Per säger:

vill inte snacka om de nge mer

Per säger:

ja tänker på alla jävla falska idiotiska brudar i den här stan

Per säger:

och du gör de inte bättre med ditt prat

F säger:

bara för att du inser att du kanske har fel

Per säger:

ja slår knynäven genom skärmen snart

F säger:

men herregud, vad aggressiv du var då.

Per säger:

haha men nej människa

Per säger:

ja har inte fel

Per säger:

och ja är inte en som alltid ska ha rätt

Per säger:

de är bara det att ja känns som den enda som inser de här

F säger:

eller den enda som är korkad nog att tro att det är så

F säger:

jag HATAR folk som dömer innan dom ens gett en chans

Per säger:

ne den enda som inser att de är så här

Per säger:

men ja har gett "det" en chans

F säger:

har du gett alla blondiner i världen en chans? du kanske har fört statistik över äckligheten också..

Per säger:

få mig inte att ändra den här uppfattningen nu

F säger:

jag tvingar inte dig att ändra uppfattning om nånting, alla tycker olika och så är det bara. men jag tycker att det är jävligt dåligt att säga så om ALLA blondiner, säga att dom är på ett visst sätt bara för att dom har blont hår.

Per säger:

inga kommentarer

Per säger:

ja är på gränsen till kokpunkt

F säger:

varför blir du så jävla arg? du kan ju inte ens föra en normal diskussion.

F säger:

det finns typ ingenting du kan prata om.

Per säger:

ja kan prata om allt förutom blondiner som de verkar

Per säger:

blondiner och brats de är min akilles häl som de verkar

Per säger:

annars kan ja prata om allt

Per säger:

nej de ska ja inte

Per säger:

ja ska säga att jag och mina ytliga uppfattningar ska gå ut i förrådet och gå lös på sandsäcken

Per säger:

ursäkta ja blir arg

Per säger:

ja vet inte vad de är med mig

Per säger:

du har inte gjort ngt

Per säger:

kan inte bli förbannad på ngn bara för att man har olika åsikter

F säger:

trevligt att du insett det

Per säger:

ne du sa att ja typ börjar inse att jag har fel

Per säger:

och ja är fan inte ytlig av mig

Per säger:

säg fan inte det

F säger:

vad kallar du det du är då? blondinrasist?
----

Seriöst nog det dummaste jag hört i hela mitt liv. Lite Hitler över det hela, fast tvärtom? :S

Sen har vi ju det som hände på Rosenborgskolan för någon vecka sedan, en utlänning som slog ner tre blondiner för att hon ''hatade blondiner''. Haha, NÄR FAN SKA FOLK FATTA ATT HÅRFÄRG INTE HAR MED PERSONLIGHET ATT GÖRA? Vem fan är korkad då, blondinerna eller de som tror att personligheten sitter i hårfärgen? Rätt lätt att svara på den frågan visst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback