Hopplöst?

Haha my, jag är så otroligt sliten. Känner jag.. Verkligen. Rätt jobbigt.. Hela kroppen värker. Och nu väntar en härligt jävla vecka med ungefär 17 000 saker i skolan, ser fram emot det så. Kul det är att ha ångest varje söndag, hur många söndagar är det kvar på detta läsår? En jävla massa.. Och alla kommer kännas lika förjävliga. Skolan kan fan inte jämföras med annat än ett helvete. Det är rätt förjävligt. Sen, efter detta år,  är ''det över'', men vadå? Ska man inte fortsätta plugga eller iaf jobba sedan? Ju. Då är det ju inte över. Detta kommer pågå resten av livet. Eller ja, kanske när man går i pension kan man slappna av. Haha, my my.. Ibland känns allt verkligen hopplöst.

Och nu kom jag på en sak som jag glömde att göra idag, FAN.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback