Helgen!

Fredag slutade vi tidigt, 11 så vi drog hem till mej för att byta skor, så jag inte skulle frysa fötterna av mej. Sedan åkte vi; jag, Felicia och Johanna ner på stan och käkade på nancys. Jag var i hilmen as usual :D Satt där i evigheter och snackde, sedan kikade vi runt i en del affären och hamnade roligt nog på Café Nova. Haha, hade aldrig varit där så skulle kolla in det, fascinerades över de låga priserna och satte oss och spelade TP. Haha. Satt där i ytterligare några timmar, Elin kom när hon hade slutat också :)


Felicia och jag åkte hem vid 5 och då kände jag redan huvudvärken börja komma.. När jag hade varit hemma ett tag kunde jag varken ha lampan tänd eller någon musik på. Kom till den punkten då jag låg och grät.. Var rätt hemskt. Migrän är rätt hemkt. Planerna att följa med på fest på kvällen kändes långt borta. Men jag ville så jag vilade och tog huvudvärkstabletter och det började bli bättre och jag blev glad :D

Vid 9 kom Johan, Martin och Magnus och hämtade oss. Sen hämtade Magnus oss när vi skulle hem också, snällt! Åkte ut till hölö alltså, där Jhon hade födelsedagsfest! Festen var roligast på länge, det var så mkt folk. Folk man kände och kände igen och lärde känna, haha. Kom hem rätt skapligt vid halv 3, ägnade mej åt att äta lite nattmat samt prata i telefon. :P Sen slockna jag..

Igår fyllde mormor år, så vi var där och fikade hela släkten nästan. På kvällen var vi hos Johanna; jag, Felicia, Elin, Martin, Johan och Johanna. Sen drog Johan och Martin. Då kom Sara, Sophie, Mårten och Petra utanför fönstret så vi gick ut till dem, så drog vi alla till Elin och senare kom Martin och Johan dit också. Spelade ''vem vill bli mijlonär'' på dvdn ;P Mårten förstod inte relgerna, ringde 118118 för att få reda på svaren på frågorna, haha! :P Det var roligt det. Lena hjälpte honom där. ;P Blev rätt sent, kom hem vid halv fyra kanske.. Mysig kväll!

Idag var det släktträff igen haha, dock var vi inte lika många som på lördagen. Vi åkte till Sara och co och fikade. Jag stannade kvar lite efter och kom hem vid 5, då dammsög jag lite.. Eller nä, mamma gjorde men jag plockade upp innan :P På kvällen skulle jag se nån film men den verkade så kass så jag satte på one tree hill ist. Har snart kollat hela andra boxen, tredje står på tuuur.

Sova ska jag göra nu!

image798

image799

image800

image801

image802

image803

image805

image806

image807

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback