Fredag, 14/9

Dagen började tidigt  med prov, och jag tror och hoppas att det gick bra men vår lärare är lite skum så man vet aldrig. Sen hade vi religion, satt och lyssnade på hennes jävla genomgång i över en timme och jag kände mest för att sova. Sen hade jag en 2 timmas lunch, så käkade med killarna och läste sedan i min engelskabok, vilket vi hade i läxa. Sen hade vi engelska C, och vi läste vad massa tjejer hade skrivit om kyssar, hur de ska vara och blablabla, sen skulle vi diskutera det. :S Vem vill diskutera kyssar med sin lärare?

Efter skolan gick jag hem en stund, sen åkte jag ner med mamma på stan. Lämnade tillbaka lite saker, och köpte en väska, en kofta och en tröja. Köpte mat och åkte hem. Första gången i världshistorian som det inte var millång kö på nancys :O

Såg på one tree hill när jag kom hem och sedan städade jag upp lite! Sen kom Sara, Sophie och Emma. Efter ett tag drog vi till Elin och förkrökade lite. Tog bussen till Martin vid 10; partyyyy. Killarna hade haft ''herrmiddag'' innan så alla var klädda i skjorta, me like :D Som vanligt togs massa kort, alltid kul att se på dagen efter, haha. Lite tjaffs förekom, inget allvaligt dock. Mina skor kom på villovägar ett tag där också, men det fixade sig! Tuuuur, hade inte velat bli av med mina skor en gång till, på en fest. Tack du som snodde min torra, rena 39a och lämnade din blöta, skitiga 38a den där gången i Geneta.

Slocknade rätt sent, sov nog inte mer än 3-4 timmar.. Så kan det gå.

image732

image738

image733

image776

image741

image742

image735

image743

image736

image745

image746

image747

image748

image754

image749

image750

image771

image755

image751

image752

image757

image759

image760

image762

image763

image764

image765

image766

image767

image775

image768

Min lugg är så lång, haha, men vad ska jag göra? Vill ju att den ska växa ut.. Knepigt läge. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback