Fairytale gone bad

Tisdag hade vi håltimme på lunchen, så vi gick hem och käkade. Med ljus och allt ^^, Gick tillbaka till skolan för att ha två jävligt onödigt lektioner: Klassföretåndartid och turism. Fick vi ens något gjort på någon av lektionerna? Vi fick veta att vi ska ha idrott innan vi har skolfoto, den 11e. Fan va great, bra planering där och vi har lika mkt tur som vanligt. Måste börja fundera på vad man ska ha på sig, men blir nog inte så svårt med tanke på temat. Eller kanske?


Efter skolan var det meningen att jag skulle plugga lite, inför provet imorgon, men tror ni jag gjorde det eller? Hähä. Senare på kvällen åkte vi till kära gamla Rosenborgskolan och jag fick flashbacks, haha. Nä det fick jag faktiskt inte, konsigt nog. Lindas klass hade uppvisning och gud så grymma de var! Verkligen skitduktiga. De lyckades få ihop nästan 4000 kronor.


Vaknade på onsdagen och kände mej helt jävla död, tog bussen och mötte där en lika död Felicia. Fy jag ville bara gå hem och lägga mej igen, men nej, vi tvingades oss ut till Tveta för origentering. Och haha ja, det kanske var 1/5 av alla som skulle varit där, där. Gick rätt bra i början förutom att vi frös och var blöta om fötterna. Men precis när vi började tänka att det här går ju faktiskt rätt bra, så hittade vi inte den jävla fjärde kontrollen. Letade en timme och gav sedan upp. Fyfan, vad frustrerande det var. Men men, tog resten iaf och kom tillbaka i tid. Men kunde inte sluta irritera oss på den där fjärde. Som tur var var det inte bara vi som hade problem med den. När vi var klara var det över en timme kvar tills bussen skulle gå, så vi raggade skjuts med några lärare (hahaha)  till bollhallen och tog 753an därifrån! Kom hem och tänkte plugga, eftersom jag hade hoppat det dagen innan, men nä.. Jag somnar vid 13.00 och sover bort hela jävla dagen, vaknar 18 och är så jääävla seg. Lyckat, som vanligt.


Idag hade vi ingen idrott på morgonen, så hade sovmorgon och gud vad skönt! Fick sova ut och kände mej nästan inte trött. När jag kom hem från skolan somnade jag dock i ett antal timmar, vaknade för ett tag sedan och var asseg som vanligt. NU jävlar måste jag plugga för imorn är provet, går inte att skjuta upp mer. GREAAAAT. Jag känner pressen.


IMORGON, bio med alla tjejerna :D Vi ska se ''På smällen'' i Sthlm och först ska vi käka i kungshallen :) Mysigt, längtar!!!

image812

image813

image814

image815

image816

image817

image818

image821

image822

image823

image824

image825

image826


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback