And after all, you're my wonderwall

Kämpade mej upp efter inte många timmar nattsömn idag på morgonen. Hade svenska, en håltimme, sedan italienska, sedan lunch+håltimme och sedan en lektion. Slutade fem, eller skulle gjort, fick gå vid fyra. Jobbig dag med alla jävla håltimmar, den som kom på det schemat måste varit puckad.

Vi gick iaf  ner på stan på håltimmen i jakt på  en pastamaskin och lite mat i magen! Haha, lät nästan som vi skulle göra vår egna pasta och äta den men näe, pastamaskinen skulle vara en present till Felicias mamma som fyller år idag. GRATTIS RUUUUT 48 BAST! Haha. Men vi hittade ingen pastamaskin, det ända stället som sålde sådant hade slut på dem. Otur där. Så vi gick till Nancys och jag är kär i maten där. 

Hade bild sedan och jag ska ge er den stora äran att få se det missfoster jag skapade i senitlera. 

När jag kom hem somnade jag lite as usual och sedan har jag inte gjort mycket. Sett One tree hill och ätit pasta alfredo ;)

image791

Imorgon har vi någon onödigt skit i skolan, den såkallade ''Colinpiaden''. Tävlingar med mixade lag från ettan, tvåan och trean. Vem orkar? Så jag och Felicia ska dra till Sthlm istället, mycket mer givande. + att man får sovmorgon :D Så imorgon hoppas jag att jag hittar en höstjacka.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback