Tainted love

image896Gårdagen spenderade jag här hemma, gjorde inte mycket alltså.. Vid femtiden åkte jag iväg med mamma och Linda och hyrde film nere på stan. Blev Beck för min del, har kommit på att jag är ett stort Beck-fan. Iaf av de nyaste filmerna, de är alla skitbra! Den jag såg igår, ''Det tysta skriet'', var nog den bästa av dem alla. Så se den tycker jag verkligen att ni ska göra!

Efter filmen gick jag ut till kiorren och möte Johanna. Sen mötte Martie. Gick hit och hade en liten cozy kväll i min säng, snackade lite och så. Två följde jag och Martie Johanna hem och sedan gick vi alla åt skilda håll. Kom hem och såg lite One tree hill, haha detta ständiga One tree hill. Men jag håller ju faktiskt på och ta mej igenom boxen and I love i! Frågan är om det slår OC men det är  och förblir en obesvarad fråga.. Någon som har en åsikt om det?

Idag käkade jag lite frukost, tog det lungt och såg lite på tv. Sen hängde jag på msn ett tag innan jag somnade och sov till middagsdags.. Så nu har jag ju sovit bort hela dagen vilket betyder att jag nu måste ta tag i de läxor vi har.. Otroligt och skönt nog inte så svåra, läsa lite i både Filosofiläroboken och i Svenskaläroboken. Inte jobbigare än så. Sköööönt. Och något som är ännu skönare är att imorgon har vi sovmorgon till 11.15. Kan inte bli bättre! Men jag känner suget efter att skita i italienskan, då börjar vi inte förrän 14.30, det skulle vara nice. Fast nä, kan inte hålla på såhär, skolka är inte min grej.

Det  har hänt nu så många gånger att jag drömmer om någon som jag inte pratar med ofta alls. Och sedan dagen efter så säger den personen hej till mej på msn. Börjar tro att jag har ett sjätte sinne eller något, haha

Kommentarer
Postat av: Johanna

One Tree Hill är nästan bättre än O.C. Sista och näst sista säsongen av det gjorde lite att man tappa lusten att kolla för de hände så många FEL saker.!!!!!! :)

Postat av: Felicia

OC är bäst, men det beror nog på att jag inte har följt OTH :P fast det är rätt bra när man väl kollar på det :)

2007-10-07 @ 21:47:06
Postat av: Sophie

Båda är värda att kolla på om om om och om igen ;D
De är inte så lika de serierna så går inte att säga vilken som är bäst tycker jag ;)
Kan tyvärr inte välja är ett FAN av båda <3

2007-10-07 @ 22:42:43
URL: http://TheeseOrdinaryDays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback