More than words

Vilken dag. Kaos från början till slut

Började med att försova mej. Vaknade EN timme försent, 10 minuter innan jag skulle gå. Hur jag hann vette fan, men det gjorde jag iaf.. Hann inte duscha, äta frukot, borsta tänderna, ta på mej strumpor eller tröjan, iaf haha! Språngmars till skolan, härligt värre..

Engelskan, vilket var första lektionen söööög, Ageneta är inte min favoritlärare om man säger så. Näe, var ingen trevlig lektionen och inga trevliga falska äckelleenden från hennes sida. Men men, efter det hade vi svenska och mitt uppe i hans lilla genomgång gick brandlarmet! Yey, tänkte vi och blev ännu gladare när vi faktiskt såg att det rök ur ett fönster. Patetiskt nog visade det sig att de hade lagt dit röken själva, för att det var en övning. Men vi slapp iaf svenskan! Träffade på Johanna och hennes klass uppspexade haha, inför skolfotot, bland alla folk under övningen. Stackare :P

Sedan hade vi lunch och en idrottslektion då vi inte ens hade någon lärare. Haha, var inte ens halva klassen där och vi spelade fotboll. Måste säga att det är en av de få gångerna jag tyckt idrotten var rolig. :P Jag gjorde mål, mihihi. Sen skulle vi ha italienska men den var inställd, glada blev vi..

Kom hem and spent some time med min mamma, sedan gick jag ner hit och somnade.. Jag börjar se mönstret :P Men jag var väldgt trött. Och det var skönt, men aldrig skönt när man vaknar, då mår man pyton.. Ont i huvudet och illamående.

SKOLFOTO imorgon, hihi roligt! Felicia kommer klockan 11 hit, så ska vi firra oss iordning.. Det är det enda på hela dagen, får se om jag går ner på stan och hämtar mina skor hos skomakarn också. Kanske kanske till ungdomsmottagningen också. We'll see..

Är ju fortf någon fel på min dator också.. Eller på mapparna, namnen på dem har försvunnit. Jävligt jobbigt. HJÄLP?!

image916
My sexy superwoman

Kommentarer
Postat av: Felicia

sådär med mapparna är det på min dator med .. är typ så om jag har för många mappar i en mapp .. tex i Mina dokument :P

2007-10-11 @ 00:50:17
Postat av: Sophie

Haha johanna lookes like a TROLL :D

2007-10-11 @ 14:00:08
Postat av: Camilla

Felicia: Okej, ska rensa lite och se om det hjälper
Sophie: Haha ett sött troll isåfall :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback