Minuslistan är längre än pluslistan

- (minus)
Jag fryser till döds i det här huset
Jag känner mej segare, mer oengagera och mer omotiverad än någonsin these days
Jag är förkyld som vanligt
Jag har ryck i ögat, började igår och har inte slutat
Jag skolkade idag och i vanliga fall skulle jag haft dåligt samvete, men nu för tiden känns det som att jag bryr mej så lite
Jag har 4 läxor till imorgon, har inte börjat på en enda och kommer förmodligen inte få alla gjorda
Vi hittar ingen jävla resa till på novemberlovet för att vi är försent ute som vanligt
Tappade nagelburken uppochner när jag målade naglarna nyss
Har jävla coopertest i skolan imorgon, döda mej någon (kommer ju ändå dö imorgon)
Det är höst och kallt

+ (plus)
Har sovmorgon imorgon
Åt nancys på lunchen idag
Gick bra på svenskaprovet
Imorgon fyller min morfar år  vilket betyder att vi ska äta god mat hos dem och  träffa släkten
Ska försöka mej på att skaffa mej ett jobb, får se hur det går med den saken
Jag såg One tree hill idag, alltid lika bra
Felicia förgyllde min dag med att vara allmänt cp (Gusten och Vita tröjan ;))


Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha, fan vad jag skämdes när jag såg vita tröjan .. skäms nog fortfarande om jag tänker efter :(

2007-10-03 @ 18:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback