Måste välja,,

Imorgon ska jag & Sara käka middag på Nancys och sedan gå på bio! Vi hade tänk gå i Södertälje, ingen av oss kände sig sugen på att åka upp till Sthlm. Allt var perfekt planerat tills jag skulle beställa biljetterna. Filmen vi vill se går inte i Södertälje! Vi vill se ''Härmed förklarar jag er Chuck & Larry''. Ledsna blev vi. Dock går filmen ''Supersugen'', som jag också skulle vilja se, men vill ju helst se den andra..

Så nu är då frågan..

Sthlm & ''Härmed förklarar jag er Chuck & Larry''?
eller
Södertälje & ''Supersugen''?

Blir ju lite jobbigt om vi ska åka till Sthlm och så, eftersom vi ska äta på Nancys. Men tänk om Supersugen inte alls är bra, så har vi slösat pengar på en film som vi egentligen inte vill se, inte helst iaf. Haha whaaaaata problem

image1002 image1003

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback