I AM DAVID

Näe, jag gick inte till skolan idag. Bra beslut av mig. Nu har jag bara 100 sidor kvar i min engelskabok. Turismprovet imorgon kommer gå åt .... , för jag känner ingen ork till att plugga till det. Allt det jag läser bara förvirrar mej och jag vet inte hur jag ska få in alla förbannade lagar, skyldigheter och rättigheter i mitt huvud. Död åt A.

Vid 16.00 fick jag ett sms vilket orsakade lite panik. Det var från studentkompaniet. Det stod att min studentbeställning (studenmössan m.m.) hade gått ut, och att jag måste betala omgående om den inte ska försvinna. Vad som hände efter det orkar jag inte gå in på, men det har varit en jobbig eftermiddag. Hoppas att vi fixar det där med betalningen när mamma kommer hem vi sju..

Efter det tog jag två alvedon och försökte koncentrera mej på att plugga. Ni kan ju gissa hur det gick. Slutade med att jag satt och stirrade ut i tomma intet i flera minuter, kanske var det en halvtimme? Sen gav jag upp och satte på datorn. Så here I am.

När jag åt frukost idag såg jag filmen ''I am David''. DEN ÄR SÅ BRA! Jag älskar David

image981

image980 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback