För han gör ju trots allt som han vill, han tar bussen från stan

Mihi nu sitter jag här igen med mina ljus som nu blivit vardagsmat men lika mysigt ändå! Måste fan försöka hålla upp värmen här på nedervåningen. Det blir datan, filten, ljusen och mina tofflor som räddar mej ^^, Har avverkat hur mycket ljus som helst de senaste dagarna haha, tänk er årsförbrukningen. Det bästa med ljus är att de luktar jul som bara den. Och även fast julen var en sådan besvikelse förra året så älskar jag jul. Kanske för Lussebullarna ^^, Jag är ett stoooort fan av lussebullar. Tyvärr vägrar mamma baka dem året om :P Så jag får passa på att njuta runt julen. Och knäck! Varför bakar/gör man allt gott runt julen?

Idag inhandlade vi kläderna till torsdag dvs till skolfotot. Vi hade världens tur, idag hade de reamärkt många av våra saker! Vilken tajming, tur att vi la undan det till idag. Träffade Johanna där på slutet också, och hennes nyfärgade hår var jättefint ;) Blev sugen på att färga också men jag vet bättre och vet att jag skulle ångra mej! Jag tycker om mitt blonda hår, dock inte ''konsistensen'' eller vad jag ska säga. 

På H&m köptes:
Örhängen
Två halsband
En lång tröja
Ett skärp

Veckan är så gott som över! Imorgon har vi visserligen en vanlig dag, men på torsdag endast fotografering och på fredag studiedag! Yeeeey. I helgen hoppas jag att det väntas roligheter, verkar kunna bli så iallafall, roligt..  Nästa måndag ska vi till dagiset och pressa dem som barnen till att säga vad de tycker att vår jävla bok ska handla om. Haha, jag tror inte att vi insåg hur svårt detta kommer bli när vi åtog oss detta projekt. Men klart vi klarare, blir bara lite svårare än vi trodde :) Hittills har det gått bra iaf..

Återigen huvudvärk men som tur är har jag då Winnerbäck som går att lyssna på, då all annan musik är smärtsam att höra..
------
Btw, ikväll kommer 13 snart 30. Ska dock inte kolla på den eftersom jag har sett den nyligen men tycker att den är rätt bra, så skulle tipsa er om att se den om ni inte gjort det ;) Do it! Fast missa för guds skull inte Desperate housewives! Hur nu det ska gå ihop.. :S :P
-------

Spelas just nu:

Lars Winnerbäck  - Med bussen från stan

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHHAHA, jag ser ut som en spion!

2007-10-09 @ 22:57:25
Postat av: Camilla

Haha jupp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback