Come on closer

Jahapp, idag är min dator i uppror. Började när jag satte på den och då var tangentbordet helt fucked up, tryckte på en knapp och den hade helt fel funktion osv.. Jag startade om datorn så blev det bra igen, men ett tag senare försvann namnen på alla mappar.. Eller inte försvann men de doldes på något heltskumt sätt. Och så är det forfarande.. Till råga på att lägger internet av hela tiden. Wiiiho I love my computer.

Dagen
Dagen började ju med sovmorgon dock var jag ju tvungen att gå upp någolunda tidigt ändå men det gick.. När vi kom till skolan för italienskan så såg vi att vi inte hade någon bild dvs. så slutade vi efter italienskan. GOD så skönt:D Då drog vi ner på stan där jag lämnde tillbaka lite saker. Sedan åt vi lunch på NANCYS mmmm och efter det gick vi på jakt efter lite kläder till skolfotot på torsdag! Vi gick till H&m. Hade lite problem först för vi visste inte riktigt vad de hade för kläder på 80talet men sen hittade vi lite saker, rätt lätt där uppe på H&m. Axelvaddar var inte ett alternativ för någon av oss, haha. :P

Ah nu sitter jag här med en hemsk magvärk och det gör ont när jag andas. Vafan? 

image906

image907

Nå, vad tycks? Är det enough 80's ? :D Vill ju inte spöka ut oss allt för mycket, Södertäljes alla gymnasieskolor ska ju trots allt se det. Ska inte ha det där röda skärpet, utan ett lila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback