31 oktober

Vaknade nästan nyss, två minuter innan det alarm jag hade ställt. Skönt, jag hatar att vakna av alarm. Ska hoppa in i duschen om 10 minuter. Sedan iväg till Ikea med mamma och kanske Linda. Om inte mamma ringer från sin jobb, dvs, och säger att hon måste jobba över, om någon är sjuk.. Då blir det inget ikea :( HOPPAS.

Filmen igår var helt okej, eller den var väl bra. För att vara en skräckfilm. Jag är inte så mkt för skräckfilmer nu för tiden. Innnan åt vi på Nancys iaf och sedan hade vi två timmr och 15 minuters dötid. Då gick vi och köpte godis och sen hängde vi på Donken. Hhaha, men där var det iaf varmt?!

En månad kvar till första advent!!!! yey. Fast jag vill fan inte ha en till jul som inte är vit. :(

Nu ringde mamma, och det var en jävel som var sjuk, så hon skulle jobba över. Sug. Men vi skulle åka ändå :D Men lite senare.. Men det betyder bara att jag får ligga kvar här i min säng o mysa längre :D

Puss

image1040


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback