11 oktober torsdag

Jag mår inge bra verkligen och vill bara sova.. Så det tänker jag väl göra snart.

Det är inte frid i vårat hus, vilket gör det hela ännu värre. Dagen har varit skitjobbig också, iaf mestadels. Vi hade skolfoto, åkte hem och bytte om och la ur paraplyt som jag haft i väskan i åratal, men det har ju inte regnat någonting. Då måste det ju såklart börja regna. Vi åkte ner på stan, hämtade ut mina skor och mötte Johanna vid Waynes. Fikade och pratade, huvudvärken dödade mej. Sedan gick vi till ungdomsmottagningen vilket tog över en timme med all dess väntetid, Sofie kom dit också. Bussen åkte iväg mitt framför näsan på oss, så där fick vi sitta i 10 minuter med mina blöta tygskor och vänta på nästan buss och jag ville bara gråta.

Kom hem och tog en varm dusch iaf.. Sen vare mat och jag tog ut min ilska och illamående på min mamma. Stackare.. Jag är så trött på min huvudvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Gud hatar mej tror jag

Innan vi drog till ungdomsmottagningen så skulle Felicia köpa nudlar så jag köpte lite frallor. Så betalar jag och så är brödjävlaran borta, de ligger inte där på rullbandet. Jag kollar på Johanna och Felicia: ''Men ge mej mitt bröd!'' Trodde det ju var dem som hade gömt det som ett roooooligt skämt. De ser förvirrade och jag: ''Men seriöst VART ÄR MITT BRÖD?!'' Haha hon i kassan: ''Jag la det där, det är jag säker på!'' ååååh så visade det sig att det var en förvirrad jävla tant som hade TAGIT mitt bröd och stoppat det i sin väska. Så jävla typiskt, som tur var hade hon gått och ställt sig lite längre bort.. Så jag går bort till henne o bah ''Du har mitt bröd...'' och pekar i hennes väska''. Ja som sagt, det händer bara mej. GE MEJ MINA OSTFRALLOR. Haha. Som sagt, förvirrad tant.

Ne men jag vet inte vad jag ska göra nu, kan ju inte lägga mej och sova klockan halv åtta. Ska nog lägga mej och stirra ut i mörkret. För jag känner att om jag sitter kvar här framför den  här ljusa skärmen kommer jag att få rejäl migrän. SOV GOTT

image917

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback