Söndag kväll

Sovdags snart.. Såg precis Taking lives på trean med Angelina Jolie! Väldigt bra film faktiskt. Morgondagen blir jobbig, en lång skoldag och när jag kommer hem väntar massor med skolarbete. På onsdag ska ju jag och Felicia leda vår gympalektion så det ska vår håltimme imorgon ägnas åt, att förbereda. Skulle vara jävligt gott med en Nancyslynch men det tror jag inte min plånbok pallar.. Måste spara lite, på torsdag är det älvsjömässa om yrken och efter det, om det blir bra med tid över, ska jag och Felicia upp till Sthlm för att shoppa. Jag längtar, det var längesedan. Måste ha något nytt! Någon som vill byta garderob? Jag är så trött på allt jag äger och har. Verkligen. Fast så känner nog alla vid något tillfälle. Eller är jag ensam om det? :O Okej, kanske inte killar.
 
GODNATT! och sov gott
image1186

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback