Söndag, ångestdagen..

image1207
Jisses, vaknade för en halvtimme sedan..
Har nog inte sovit såhär länge på år och dar. Jag känner certainly inte för att plugga, men vem gör egentligen någonsin det? Men jag orkar inte. Jävla turismen. Hatar turismen hatar Ann. Eller iaf när hon ger oss uppgifter som ingen fattar. Skumma människa!

Tydligen har det ordnat sig lite med utlands- resan i sommar, och jag är så jävla glad! Verkar som det blir Mallorca iaf, yeeeees. Sen hade jag, Elin, Johanna och Felicia planerat att åka till Magaluf men det kan inte hjälpas, tre veckor på Mallorca i sommar, inte mig emot! Skulle väl kanske varit roligt att åka till olika ställen men tycker nog nästan att det är värme som värme.. Inte så mycket skillnad på tex. Mallorca eller Canarieöarna. Spanien som spanien. Men känns jävligt bra iaf nu att vi kommer iväg! Förra året var vi liksom i Danmark :S Haha, segaste resan någonsin. Ne, det var inte det roligaste.. Fint landskap och så, men det är ju knappast någon man är ute efter, att se på landskapet.. haha. Denna resa ska bli bäst!

Ikväll blir det träning.. Är inte allt för sugen, Felicia skulle inte träna med oss och inte Sophie heller tror jag, pga mkt plugg.. Sara du är min enda träningskompis kvar, DU ska väl träna?! :P Du sa ju det igår så det ska du nog.. Hoppas! Måste erkänna att jag börjar bli liiite trött på de där träningspassen. Men men, bättre än spinning. Allt är bättre än spinning, spinning är så grymt tråkigt. Men ska nog iaf köra det några ggr, det lär ju vara effektivare än det vi håller på med nu. Men som sagt, BORING!!

Ska äta frukost.. Sedan sätta igång med turismen. Ha en trevlig söndag, om det nu är möjligt..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men jag ska ju träna!

Postat av: Camilla

Jaså, va kul!

2007-11-25 @ 15:16:55
URL: http://camillamariaa.blogg.se
Postat av: Camilla

Johanna, du kom ju inte på träningen?

2007-11-25 @ 21:08:56
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback