Raindrops keep falling on my head

Idag har jag gått omkring med blöta skor hela dagen. Så ni kan ju fatta vilket humör jag är på nu. Det enda som skulle kunna lysa upp min dag är ett avsnitt av Traveler. Vilken tur jag har att det kommer om 20 min då! Ibland känner jag att Gud är på min sida.

Mitt internet krånglar och jag har blivit lite halvsjuk. (efter att gått omkring en hel dag med blöta fötter, inte så förvånande).. Jag tänker bjuda på en bild från idrotten igår. Bara för att min klass är så akrobatisk av sig. Men tro inte att vi är tio personer i klassen. Så är det inte. Utan det är som så att ungefär hälften av klassen tar sig friheten av att inte komma på idrotten. Tror de att det kan få ett betyg ändå? Det har jag länge undrat...
image1222

Det roligaste var när Andrea råkade hoppa ner på Jockes fot, hahah, resultatet ser ni här:
image1223

Och idag åkte vi skridskor.. Som vanligt är Felicia inte kapabel till att knyta sina enga skriller:
image1224

Det roligaste med att åka skridskor med skolan är de fina hjälmarna, detta är high fashion:
image1225


image1226
Walking in the rain.. Suck, klarar inte av mer sådana här regndagar.. Det tär på humöret.

Ska ta en kopp te eller varm oboy nu, i hopp om att min hals ska friskna till till imorgon!
För då är det ju fredaaaaag, efterlängtad! Fika?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa, jag vill fika! :D

2007-11-29 @ 22:54:27
Postat av: Camilla

Ja, på lördag blire kanske :)

Postat av: Felicia

jag tycker imorgon! pusss sötnosarrrrr

2007-11-30 @ 19:18:07
Postat av: Felicia igen

camilla, ring mig senare och berätta hur det blir!

2007-11-30 @ 19:59:26
Postat av: Camilla

Done ;)

2007-12-01 @ 01:10:15
URL: http://camillamariaa.blogg.se
Postat av: Sofie

Regn, ha du skulle varit här, här är de snö maaassor :D

2007-12-01 @ 11:46:57
URL: http://ahren88.blogg.se
Postat av: Camilla

Haha, åh :( Du kan inte ta med lite hit troru? ;P

2007-12-01 @ 12:18:03
URL: http://camillamariaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback