Queen - I want to break free

image1210
Träningen idag var en besvikelse.. Eftersom den vanliga tränaren var sjuk så var det ett medelpass istället för pulsmedel. Medelpassen är så tråkiga..

Ser lite på Sagan om ringen till och från. Stridande och dödande kan man sammanfatta den filmen med. Den är en aning för lång för att man ska orka se hela också.. Ne, för mycket dödande för min smak. Det enda positiva är väl att Elijah Wood och hans hobbkompisar är söta, haha.

Tror jag har ett hål i tanden.. :( Känns iaf som så. HEMSKT. Låter nästan hellre tanden ruttna än att gå till tandläkaren faktiskt.. De har totalt förlorat mitt förtroende efter den där gången då de lurade mig.

Godnatt och sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback