Min hund skip

Hemma! Rätt tidigt faktiskt.. Jag känner mej ledsen men har ingen aning om varför :S Men kul är det. Nej det är inte kul, det är bara jag som har alkohol i blodet. Haha, blod i alkoholen tänkte jag skriva. Men det skjulle ju ha varit rätt äckligt. Jag hade inte blod i alkoholen, jag lovar. Jag undrar förresten om jag har fått tinitus? Aaa jag ligger här i min säng och det bara piper i öronen. Det är inte så kul. Jag är hungrig :( Tror jag har huvudvärk också, men det är nog för att det tjuter så förbannt i öronen. Har jag tinitus? Jag vill inte ha det. Hoppas jag inte har det. Jag ska se på Min hund skip nu. För jag orkar inte sova, jag är för hungrig. Min hund skip är faktiskt en rätt bra film. Se den, tips tips. Kan dock vara svårt att hitta på vanliga vidoebutiker men gå till en leksaksaffär så lär ni hitta den! Den som är översatt till svenska är bäst! Nej seriöst se inte den filmen, man blir så jävla irriterad över de svenska rösterna. Den är dubbad alltså. Det ser ju lika verkligt ut varje gång de säger något. Plus att den svenska rösten låter helt tillgjord. Jag hatar dubbning. Vi har en Mio min Mio film som är dubbad också. Den är lika irriterande den. Se den inte. Såvida ni inte gillar dubbade filmer.


Min mamma måste vara den snällaste någonsin. Jag glömde kameran hemma när jag drog till Östertälje. Så kommer hon och lämnar den till mej. Ja, hon är snällast. Bäst, snällast och allt. Kollade just hur många bilder som hade tagits och det var 165. Trodde att det var mer, jag såg inte skymten av kameran på typ hela kvällen. När jag skulle gå letade jag som en jävel efter den, kunde inte hitta den. Jag kände pressen där ett tag. Men sen hittade jag den faktiskt. I min väska. Eh, ok? Sen fick jag skjuts hem av tony. Veriiii nice.


Eh jag bör sova nu. Men jag gör nog bäst i att äta, så jag inte dör av hunger i sömnen. Vilket jag inte tror att man kan, men vem vet? Villl liksom inte ta några risker. Jag snackar så mkt skit så det inte är sant. Värst vad mycket man hade att säga (och onödiga saker) när man hade blod i spriten (menar såklart sprit i blodet). Ja juste, jag ska ju inte sova, jag ska ju se klart på filmen. Den dubbade. Den jobbiga med överdrivna svenska röster. Se den inte.. Bespara er det nöjet. Eller icke-nöjet. Sen måste jag passa på att säga att jag hatar A (=vår engelskalärare). Haha, jag täntke skriva engelska med ä. (ängelska). Sött ord. Men vår engelskalärare.. Hon.. kan.. ju.. bara.. go.. and.. fuck.. herself. Det där som jag skrev nu (på engelska) skulle hon säker säga att jag inte hade skrivit själv, utan att jag hade hittat det på internet. Eller att nån annan hade skrivit det. Fusk alltså. För det är sånt hon gör. Hon anklagar folk för fusk. (Ni fattar ingenting om ni inte har läst förra inlägget). Om jag någonsin ser en stjärna falla (visst får man önska sig något då?) så ska jag önska att A blir avskedad. Eller kanske att hon får värsta straffet. Vad straffet ska vara vet jag inte. Något hemskt. Hon förtjänar det. Hemska människa.


Nej nu orkar jag inte ösa ur mej massa mer onödiga dumheter. Känner mej inte lika ledsen längre iaf. Så nu ska jag ta en macka och se på den dubbade filmen. Bilder kommer imorgon. Dock inte alla 165. Men kanske 150. Men godnatt. (allt det här som jag skrivit kommer jag säkert bitchblicka mej själv åt imorn) orkar inte läsa igenom det för att se hur töntigt det är.. Det får bli imorgon.


Kommentarer
Postat av: stina

haha va rolig du är camilla! men kom ihåg; säg till din lärare att hon måste hitta bevis och visa dom för din kompis. Annars har hon ingen rätt att göra så.

Postat av: Kusse

HAHAHAHAHAHA , släkten är värst XD, det där va rätt kul att läsa XD

2007-11-10 @ 18:31:54
Postat av: Camilla

Stina: Aaa, jag tänkte precis så. Vi ska snacka med både rektorn och vår mentor. Hon är helt crazy. Hur gick det med fingret förresten? :P

Sara: Hahaha, du, jag säger detsamma :P Älskar dej!

2007-11-10 @ 18:52:26
URL: http://camillamariaa.blogg.se
Postat av: stina

ja, haha det blev ett jack! Men min sjuksyster till syrra ville gärna plåstra om mig, det ville inte jag. Det sved och nu har jag ett höger långfinger gjort av kirurgtejp och allt vad man kan tänka sig:P

2007-11-10 @ 20:48:25
URL: http://stella.tjejsajten.se
Postat av: Felicia

Agneta's going doooown! undra om hon hatar mig pga mitt uttal på engelska när jag säger Agneta :/

2007-11-11 @ 15:01:23
Postat av: Camilla

Stina: Haha vilken tur att det gick bra iaf :)

Felicia: Vi uttalar ju alla hennes namn likadant? :P

2007-11-11 @ 16:35:01
URL: http://camillamariaa.blogg.se
Postat av: Felicia

ja, men det var jag som började ..

2007-11-11 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback