Jag vill ha Photoshop

Hilary Duff blir omgjord i Photoshop.
 

Knasigt vad mycket man kan göra och förändra i det programmet.
Allt från att ändra ögonfärg till att ändra kroppsformer osv..
Som i den här videon under, en tjock tjej blir supersmal på bara några minuter!



Johanna har skickat filer till att installera photoshop till mej, men av någon anleding tvekar jag att installera det, vet inte varför. Men ska nog ta och göra det, jag älskar att ta bilder och redigera dem osv.. När jag var liten ville jag bli fotograf! Men det var inget välbetalt jobb sa min far :P Vad jag har tänkt med mitt liv, vad jag ska utbilda mej till och jobba som har jag inte den blekaste aning om i nuläget. Får nästan lite panik när jag tänker att jag tar studenten om några månader. Men FAN VA KUL! :D Längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback