Ingen vidare dag

Vi hade ingen sista lektion idag, ingen turism. Bra tänkte jag, då kan jag använda den tiden åt att studera lite italienska. Hehehehe, så kom jag hem och skulle bara  vila ögonen lite. Sover bort hela eftermiddagen som många gånger förr, vaknade för en timme sedan.. Så nu har jag läst lite itatalian och tar en paus.. Om en halvtimme börjar Ugly Betty OCH Andra avenyn. Andra Avenyn går före Betty, tror jag.. Fast det slutade ju lite spännande i förra Betty förra gången med krocken, Bettys systers fästman som dog och så.

Svenska uppsattsen idag gick inte så bra. Så jävla typiskt nog hade jag sattit in linsen fel på morgonen så det sved i ögat som fan hela tiden, vilket gjorde att jag hade jävligt svårt att koncentrera mig. Alla ämnen sög också. Hoppas vi får tillbaka dem imorgon men det är nog för mycket att hoppas på. Imorgon har vi förresten engelska.. (med Agneta dvs).. Ser icke fram emot det

Idag hade vi möte på håltimmen med vår handledare inom projektarbetet. Hon hade glada nyheter. Hon hade tappat bort våra loggböcker (dvs allt vi gjort i projektarbetet hittills, all planering, allt allt allt!!!!!). Hon var så jävla lugn, betedde sig som att ''det är klart de kommer tillbaka, någon städerska kanske har tagit den eller nått''. AAAA eller så har nån slängt det!!! Det är mer troligt. Jag. ogillar. henne. mycket. Hon är skum, så skum. Liksom, ett halvårs arbete har hon tappat bort och hon beter sig som att det är helt okej. Och vi frågade vad som skulle hända om det inte kom fram, ''Det får bli ett senare problem''. Liksom.. ? Haha, det är ett skämt. VAFAN DU ÄR LÄRARE HUR JÄVLA OANSVARIG FÅR MAN BLI. Hon får väl förfan vara försiktig med saker som inte ens är hennes! Så jävla  typiskt att det händer oss. Jävla skit

Har gått omkring i skolan hela dagen och kännt mig helt obekväm. Skitjobbigt, hatar sånna dagar. När det typ kliar för halsduken och överallt för den delen och jag nyser hela tiden så jag får helt ont i näsan. Haha, jag har nysdagar. Jag gillar inte känslan i min skola. Men vad kan man begära på Colin? Nada. Nejmen det är inte så dåligt som alla tror och säger. Det duger helt enket. Det behöver bara duga i ett halvår till! Sen aldrig mer Colin

Ähh, ska läsa lite till italienska innan 20.00.. Just fan, middag måste jag äta också.
Hejdårå

En månad kvar till lucia :)

image1126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback