Gavin Degraw - Dreams

Aaaaah nu är jag måttligt trött på att läsa om islam, judendom och kristendom. Jag känner mej näst intill hjärttvättad, haha. Förstår inte hur allt jag kan eller ska lära mej får/ska få plats i mitt huvud. Är så jävla många ord, och man ska inte bara kunna dem, man ska veta vilken religion det är inom samtidigt. Säger Hadith, diasporan, sunna, shia, qibla, sharia, kosher, synkretism, sakral eller profan dej något? Nej gör det, och det är ju tur det.

Imorgon är idrotten inställd. Efter idrotten har vi italienska. Den tänker inte vi gå på. Alltså börjar vi klockan 12.30, efter lunch. Nice nice nice.  Filosofi då. Vi har läxa. Jag har inte gjort den. Jag tänker inte göra den. Efter filosofin skulle vi i vanliga fall slutat, men imorn är ju the big test! The prov. Fy. Aaa så efter filosofin får vi vänta en timme, 14.00-15.00. Provet börjar då, och håller på till 17.00. Efter det ska jag nog ner på stan med mamma.. Var det tänkt iaf. Vi ska gå några ärenden. Hemliga. Wow va? Fast nu verkar det som att det kanske blir på fredag istället, för jag kanske tränar imorgon. Får se hur jag gör.

Jag funderar på att gå emot mig själv och köpa en dunjacka. Jag orkar inte frysa. Dock ingen dyr, tänker inte slänga alla mina besparingar på en jacka. Men en rimligt billig/dyr, lagom pris helt enkelt. Jag har en på span.

Åh, på fredag ''börjar vi också'' sent. 12.50. Vi har ingen religion. Kompensation för provet. Så då tänker jag och min kompanion skippa turismen. Oh nej, jag har blivit en skolkare som inte gör läxor. Skandal.

image1091

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback