Back to reality

Idag var första skoldagen efter lovet och som jag hade fasat. Och seriöst talat fan va hemskt det var. Vi var bara i skolan i 4 timmar, två av dem hade vi håltimme, men det var så jävla jobbigt. Mådde skit delvis för att jag är förkyld, delvis för att jag inte kunde somna igårkväll och ännu mer delvis för något annat. Nä psykiskt dåligt kändes det bara. Vi tog en sväng ner på stan och Felicia var skitglad och jag hade mest ont i magne, huvudet och lite överallt. Haha, men tur att någon av oss var glad iaf. Vi köpte lite grejjer som mascara, nudlar och en fralla ;) muhaha, eller jag gjorde.

Vi har ju egentligen bild på måndagar, vi slutar halv fem men de senaste SEX veckorna, efter att vår bildlärare har fått barn, så har den lektionen varit inställd varje måndag. Han skulle vara borta max 10 dagar, sa han innan. Men nu har det som sagt gått 6 veckor och vi börjar misstänka att det gick fel till vid förlossningen. Nej, men jag vet inte. Hoppas inte, skulle ju vara väldigt sorgligt. Men alltså ja, vad det än är är det ju skönt att vi får sluta 12 varje måndag istället för 17.00.

Så idag när vi slutade drog jag hem and ate my nudles, de var fett goda, tack för tipset Felicia ;) Efter det såg jag på lite onödiga program, bla nya tider som är så B, vet inte varför jag ser på det. Hade ju planerat att nyttja tiden och hela dagen åt att plugga till provet på torsdag men jag var ju trött, så jag sov. Dock inte lika länge som vanligt, bara 3 timmar:D Sen satte jag igång YTTERST smått. Har svarat på de sista 15 frågorna iaf, nu gäller det att lära sig allt. Och det är mkt alltså. Fy va jobbigt.

Lördag & söndag
Frammåt kvällen på lördagen åkte vi till kusinerna i Vagnhärad. Nästan hela släkten samlad, det var mysigt. Jocke fyllde tonåring, han hade fått en kamera! Snygg, jag blev avis. Jag vill ju ha en ny.. Men snart jul! Väldigt snart, faktiskt. Sara, jag och Linda gjorde den stora upptäkten att de hade Singstar! Haha, varför har vi aldrig vetat det förut?! Så vi sjöng lite singstar och sen sjöng vi lite Ja må han leva.

Runt halv 10 åkte vi mot Södertälje, Sara och jag fick skjuts till  Martin där det redan hade börjat pimplas :P Haha, hade en rolig kväll. Dagen efter var dock inte lika rolig.

Vaknade och mådde rätt okey till en början. Det är ett under att jag aldrig blir bakis. Lucky me. Dock hade en förkylning intagit min kropp, jag kände mej helt vimmsig, tjock i huvet och täppt i näsan så träningen som skulle ha inträffat på kvällen hoppade jag. Gjorde inte mycket vettigt på hela dagen, på kvällen såg jag Wimbledon. Den var rätt bra faktiskt.

Det är verkligen grymt kallt ute, nästan så man inte står ut. Bitade kyla. Usch, jag hatar det. Min jacka är för kall nu, och det är den varmaste jackan jag har. Kan ni tänka er i vinter då? Jag kommer frysa till döds.. Har ju inte direkt råd med en dunjacka heller, lika lite som jag vill ha en. Nej, jag och dunjacka känns inte som en bra kombination.

Prison break nästa
image1060


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback