21.16

image1163Jisses.. Den här kvällen blev inge rolig. Jag har huvudvärk (näääähä), jätteont i nacken och värmen i det här rummet håller på att ta kål på mig.. Jag vill ha tillbaka snön.. Då hade jag kunnat gå en promenad. Som det ser ut ute nu, trist och blött, har man ju ingen lust att ens kolla ut genom förstret.

Imorn blir det bio! Mest för Felicias lillasysters skull.. Jag ska följa med Felicia och Lovisa upp till Sthlm, äta lunch och se på bio. Kid Svensk, tror jag den heter. Dock börjar den rätt tidigt, så det blir till att ställa klockan. Hade verkligen velat sova ut nu när det äntligen är helg, men jag känner att jag MÅSTE hitta på något. Dessutom är det så slöseri att sova bort hela dagen. 11 tycker jag är rätt lagom tid att gå upp på helgen. Imorn blir det till att gå upp 10, men en timme hit eller dit gör väl inte så mycket.

Dax för en film tror jag, jag är uttråkad.


Kommentarer
Postat av: gunilla

lägg in en bild på din söta nuna :D

2007-11-16 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback