14 nov

Men åh. Jag har ägnat hela eftermiddagen i princip åt att få in så mycket italienska som möjligt i mitt huvud. För imorgon har vi prov. Eller skulle ha. Nu ska vi tydligen inte det längre. En dag totalt bortslösad. Provet är nästa vecka, på onsdagen, istället. Tills dess kommer jag har glömt bort allt  allt allt.

Idag hade vi ingen italienska heller, så slutade tidigare. Skönt skönt, och dagen gick fort också. Vi håller på med ledarskap på idrotten, så två och två håller vi elever i lektionerna. Nästa vecka är det Felicias och min tur, kräftfotboll nästa ;) Jag hatar kräftfotboll. Fast vi behöver ju inte vara med, vi ska bara leda :D

Jag velar.. Kan inte bestämma mig om jag vill börja 12.35 och därmed skolka idrotten, eller gå på idrotten 09.25 och sedan har en skitlång håltimme, allt alone, för Felicia ska inte gå. What to dooo? Jag vet inte. Förra gången vi inte gick på idrotten fick vi världens utskällning av vår idrottslärare :S Liksom, folk skolkar hela jävla tiden, vi skolkar EN gång och får en utskällning? Eh.

Jag kan inte böja huvudet åt höger.. Varför? Det är jobbigt. En annan sak som är jobbig är min sprutfobi. Hysterin som kommit helt plötsligt om att man ska vaccinera sig mot livmoderhalscancer gör mej hysterisk. 4 sprutor hörde jag. Jag kunde inte sova igårkväll och låg och tänkte på det. När jag tänker på sprutor är symptomen alltid desamma: Kroppen blir på något skumt konstigt sätt avdomnad, jag börjar vrida på mig, det känns som att det sticks överallt och sedan kommer tårarna. För att åka dit jag vill åka, tex, Thailand, måste man också ta en struta. Den gör jätteont, hörde jag. Det gör ju inte saken bättre. Jävla dumma sprutfobi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback