1 November

Japp, nu är jag sådär seg som jag förutspådde. Så jag kommer nog inte göra annat än att äta middag och ägna mej åt tv:n ikväll. Dock kan jag inte bestämma om jag ska se på CSI Miami eller en film på 6an som heter Frequency - Livsfarlig frekvens. Jag har sett delar av den filmen förut och har för mej att den är rätt bra..

Igår höll jag på att sätta ett fiskben i halsen :( Var faktiskt väldigt läskigt. Jag åt en macka med makrill. Glömde totalt bort att det finns ben i sådant, så jag bara käkade på och kände plötsligt hur jag blev spetsad i halsen :P

Haha, och idag när jag skulle hämta ut träningskortet efter träningen så tänkte hon i kassan ge mig Saras kort, eftersom hon tyckte att jag såg ut som på Saras bild. Vilken komplimang:D Haha, så sa hon att vi liknande varandra och jag berättade att vi var kusiner :P Bättre & finare kusin kan man inte ha <3

image1047

Kommentarer
Postat av: Din kopia ;D

haha, va söt du är.. fast du ska veta att jag tar det som en komplimang att va lik dig! Endå vet jag inte om vi är så värst lika egentlgen :P, men kul är det iaf :D, gärna för mig lixom ^^ , ÄLSKAR DIG OBESKRIVLIGT

2007-11-04 @ 15:39:39
Postat av: Camilla

Haha näe det tycker inte jag heller.
Älskar dej också, mest


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback