Snart är skiten över

Måste vara någon period jag har.. Kommer på att jag saknar alla. Eller inte alla men vissa. Jobbigt värre. Och skumt. Men ja, som sagt. nån period.

Jag stör mej så fruktansvärt på att körkortsteoriprovet och spanska kursprovet uppsats är på samma dag. Vet inte vilket jag ska prioritera, för jag kommer inte kunna plugga fullt till båda. Körkortsteorin är ju svårare men ja.. Vet inte heller vart jag ligger i spanskan, om jag har chans till mvg eller inte. Men jag orkar fan inte bry mej.. Vill bara att allt ska vara över, så jag slipper den här jävla stressen.  Ska bli så skönt.. tror inte vi har så mkt mer än det vi har den här veckan. Nått litet kanske, nån inlämningsuppgift i datakunskap eller var det var.. Aja. Snart är skiten över (för detta läsår iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback