Sick and tired

År det sjukligt att sova 16 timmar bara för att man känner att man inte har någon anledning att gå upp? Jag tror aldrig har jag sovit så länge. Gick och la mej 00.00 och vaknade nu, 16.00.  Med tanke på det så var det beslutet jag tog igår (att åka hem fån landstället) nog rätt. Även fast jag ångrade mej när jag hade som tråkigast igårkväll.. Men sen slog tröttheten till vid 21.00 och när jag skulle sova 00.00 var jag såå trött. Ringde folk när jag sov och jag fattade ingenting, fattade inte att det ringde och svarade utan att veta vad jag gjorde, och la också på helt förvirrad. Haha, men jag borde väl vara utvilad nu men jag skulle faktiskt kunna sova ett tag till, känns det som. Hoppas bara att jag kommer kunna somna ikväll. Fast det fattar jag väl redan nu att jag inte kommer kunna. Jag ska upp klockan 09.00 imorgon och idag gick jag upp 16.00, det är 7 timmars skillnad. En hel nattsömns skillnad.

Och idag (eller snarare ikväll eftersom jag har sovit bort hela dagen) måste jag plugga till horprovet om gener. DNA och sånt i naturkunskap som är på torsdag. Jag har ingen som helst koll på nått när det gäller det, jag tycker inte vi har lärt oss mycket om det alltså. Vi har fått några frågor och det är allt. Så otroligt skööönt att det faktiskt snart är sommarlov. För nu är det ändå bara en månad kvar till Juni och då går allt fort, för då är det bara 2 veckor kvar. Och den sista veckan är nån temavecka, tror jag. Så onödigt så det finns inte, men de måste väl fylla ut tiden :S Så alla kan gå och pinas och längta efter sommarlovet lite till.

Ska äta frukost nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback