Måndag

Kort dag idag. Gick från 09.30 till 12.00, hade två lektioner. Gjorde klart naturkunskaps- redovisningen till på torsdag, skönt, så slipper man tycka på det. Borde verkligen koncentrera mej på körkortsteorin. Det är så otroligt mycket. Kommer ihåg historiaprov som vi har haft, och jag klagade på att det var såå många sidor, men detta är fan på en hel bok. Fattar inte hur de tror att man ska orka/hinna. Nej, tänkte att jag skulle satsa på mvg i början, gick ju bra på första provet men sen gav jag upp. Så nu får vi hoppas att det räcker till ett VG iaf.

Kom hem idag, käkade lunch och kollade på en film. Sen slocknade jag.. Eller, jag la mej faktiskt och sov mej flit, hade inte fått så mycket sömn på natten, så tänkte att jag kunde unna mej det. Satte klockan på 16.00.. Vaknade 19.00. Fyfan för mej :P Det var inte så bra, men tanke på att jag som sagt har körkortsteori jag måste göra, plus att jag har två läxor till imorn. Har fortf inte gjort någon av dem.. Jaja, bryr mej ca. noll, känns det som.

image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback