Bebis påväg

Åh, min kusin ska få en unge snart, en kille. :) Är nog 2 eller 3 veckor kvar, så den kan väl i princip komma när som helst nu. MYYS! Victor eller Vilmer ska den heta.. Föredrar nog det senare. Men får se hur det blir. Hoppas ungen har mycket hår, för då skulle det bli en Vilmer, tror jag de sa.. :P Älskar småbarn och längtar tills jag får barn. Säger inte att jag vill ha det nu, men sen, senare i livet. Och ere inte perfekt då att nån annan nära en får barn?! Man får hålla, gosa, leka med osv, men slipper alla de dåliga sakerna som sömnlösa nätter och byta blöja, haha. Jag längtar iaf efter ungen, de va ett tag sen vi hade en bebis i släkten. Yngsta kusinen är 9, om jag minns rätt?
 
image194

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback