Älskar dej, kusin!

image253

Haha, älskar den här bilden, så klockren! Jag ser ut att ha fetaste huvudet jämfört med Sara xD Längtar fan tillbaka till de där tiderna.. När det var så mysigt att åka ut på utflyter och åka skridskor och grilla kort, osv..

Nästa vecka tar ju min andra kusin studenten =) Torekällberget klockan ett är det, och jag hoppas verkligen att jag kan komma iväg från skolan så att jag hinner. Den satans temaveckan veckan börjar ju då, känns som det inte är så bra att missa, eftersom det är projektarbetet det handlar om. Men, men, får se!

Fick veta resultaten för alla de engelska nationella proven idag, plus det för alla tillsammans. Fick på muntliga: VG-, på hörförståeelse+läsförståeelse: VG+, på skriftliga: VG+. Mycket nöjd! Tillsammans vart det VG+. Kände att jag behövde det efter alla prov som gått åt helvete på senaste tiden.. Har tappat orken totalt, men nu är inga prov kvar förrän förmodligen runt 14 veckor. SKÖNT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback