About torsdag

Igår kom lite släktingar över på fika på dagen. Så fikade lite med dem, sen slappade jag mest, såg på OC. Käkade o sen kom Felicia. Vi drog till minigolfbanan med Gabbi och Kristian. Var inte många där när vi kom, rättare sagt ingen. Vi åkte och köpte korvbröd, eller Gabbi gjorde. :P Och vackra var dem inte, korvbröden alltså. När vi kom tillbaka hade några kommit o sen kom det fler och fler. Vi slog oss ner på Gabbis filt (hon hade en väska med sig med ALLT man behöver i, haha) och gabbi körde igång sin engångsgrill, haha. Hon bjöd alla på korv men jag vågade inte äta med tanke på en incident jag var med om i veckan. De knastrade när jag tuggade på en korv :( Uuh, creepy. Ja, så jag tog några Pringles och var glad. Det var jävligt kallt där iaf.. Och musiken var inte den bästa. Jag och Felicia drog hem efter typ 2 och en halv timme iaf, och såg på film. Skulle kolla på ''Passion of the Christ'' men den var sååå seg i början, så vi bytte till Beck - advokaten. Den va rätt bra :) Sen satte vi oss vid varsin dator till typ halv 4 :P Sen sov vi. Vaknade idag, och båda drömde cpdrömmar. Drömde att en viss lärare gav mej IG i svenska och Felicia drömde nått om dyra drinkar och säkerhetsvakter. Haha. Aja, Felicia drog hem o skulle duscha och så, sen ska vi upp på rix fm festival. Har ju fått i uppdrag av Johanna att filma Erik, Måns och Mika. Johanna, jag ska göra mitt bästa! Haha, det lär ju va en del folk, det är så fint väder. Funderar på att ta på mej lincerna också, så jag ser nått ^^, Skulle vara härligt det! Måste nog ta och duscha snart jag också ..

Haha, peace..
image159 image162
image161


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback