Tyler Hilton - Missing you

Hahaha.. Ja. Gårdagen .. Eller kvällen/natten snarare. Slutade som vanligt, iaf. :S Ingen fylla utan tårar ;)

Drog till simon vid halv 9, där vare redan röj när jag kom ;) Där var Simon, Jocke, Jeppe, John, Matte, Kim och senare kom Jonas med två brudar, Amanda och Tove :) Mitt i allt tror jag minsan jag råkade sätta mej lite för hårt på betongbalkongen, vilket jag verkligen känner av idag, det gör förjävligt ont i svanskotan. :P Kommer inte ihåg att det gjorde ont igår, men tydligen var det det ända jag snackade om, haha! :P Blir så jävla trött på vissas stilar också .. OHHHHHHHH! Haha ja herregud. Det är inte lätt när det är svårt. Sen kände jag mest för att spy så jag gick och la mej .. fick  väl sova i 2 timmar innan två jävlar bestämde sig för att plåga mej. Haha, undra hur länge de försökte få upp mej, men ni lyckades inte ;) Så fick jag sova 2 timmar till, sen var de tillbaka, haha men ingen framgång den här gången heller. Sen gav en upp och gick hem och den andra försökte igen, förgäves :P Sen fick jag äntligen sova, guuud vad skönt det var.


Sitter och väntar på badkaret just nu, ska ta ett lååångt bad, min kropp är helt öm och det gör ont överallt. Ikväll skulle det bli dricka igen, men jag vet fan inte om jag orkar .. Känner inte direkt för det, men det gör jag aldrig när jag har druckit dagen innan. Vi får se hur det blir. Är så otroligt sugen på skärpmat också just nu, som alltid när jag är bakis. GE MEJ HELA MC DONALDS! :P Känns verkligen som jag skulle kunna äta upp allt där, just nu. Det skulle inte sitta fel neeej.

Jag drömde att jag hade en bärbar dator, vill haaaa. Fyller år om 26 dagar :D

Byz - Why Do We Always Fight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback