Suuuuuuuug

Skitkul. Tidigare hade min syrra bara 1an, 2an och 4an och jag hade alla, dvs. 3an, 5an osv också. Men efter igår är det precis tvärtom. 3an och 5an funkar inte länge på min tv och min syrra har fått alla kanaler, för pappa har fixat ett kort o boxer åt henne. Jag blir så jävla sur, min kanaler försvinner o hon får kanaler. Och när mina jävla kanalhelveten kommer tillbaka är ett stort jävla mysterium som ingen vet. Suuuuuuuug



Hade svenska uppsats idag, och det gick skit. Så jävla kassa ämnen så det inte är sant :S

Sommaren:
Gotland
Göteborg
Sista minuten till varmt land
Danmark
Båstad? ;-)

Hoppas mina grannar åker till sitt hus i frankrike i sommar, så får vi låna deras pool också :)

( Inget Thailand i vinter:/ )


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det ska bli bästa sommaren någonsin :)

2007-03-13 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback