Money money money

Skit .. Vad bra det går för oss här hemma. På ett jävla år har allt i vårat hus hunnit gå sönder. Tvättmaskinen, frysen, spisen, damsugaren och nu har kylskåpet gått sönder. Fatta hur dyrt det är att köpa allt det där.. Kylskåpet gick sönder igår, och det nya kostar 8000 kronor. Liksom .. jag börjar oroa mej över mina födelsedagspresenter. 8000 kronor är jävla mycket pengar. Och plus att vi köpte ny frys också för bara några veckor sen och den lär väl ha kostat ungefär lika mycket. 16000 bara sådär .. Och jag som tänkte önska mej en bärbar dator :( Lär ju aldrig hända att jag får det nu :P


By the way, mina kanalar är ÄNTLIGEN tillbaka, hade en gubbe här som fixade till det. Men 3an har störningar, men det får jag väl leva med. Tittar ändå mest på 5an, så ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback